пятница, 8 марта 2013 г.

Son Perde (Nilüfer & Emre Aydın)


Emre Aydın 
Ayrılık Kol Geziyor 
Acılar Pek Yakında 
Bu Filmi Görmüştüm Ben Senden Önce Defalarca 
Nilüfer 
Ayrılık Kol Geziyor Acılar Pek Yakında 
Bi Filmi Görmüştüm Ben Senden Önce Defalarca 
Emre Aydın & Nilüfer 
Ağlama Yüreğim 
Yar Gelmez Gelsede 
Artık Fark Etmez Ha Döndü Dönecek Gülümsüyor
 Kış Ortasında Bahar Gelmez 
Emre Aydın 
Ahh Kaçıncı Darbe Bu, Ah Bu Kaçıncı Perde 
Nilüfer 
Anlamıyor Yüreğim Gelde Kendin Söyle 
Emre Aydın 
Ah Kaçıncı Darbe Bu, Ah Bu Kaçıncı Perde
Nilüfer 
Anlamıyor Yüreğim Gel Kendin Söyle 
Bilirim Son Perde Bu 
Hadi Git Sakın Durma 
Tanıdım Bir Çok Giden Senden Önce Vefasızca 
Nilüfer & Emre Aydın 
Ağlama Yüreğim Yar Gelmez Gelsede Artık Fark Etmez 
Ha Döndü Dönecek Gülümsüyor Kış Ortasında Bahar Gelmez 
Emre Aydın 
Ah Kaçıncı Darbe Bu, Ah Bu Kaçıncı Perde 
Nilüfer 
Anlamıyor Yüreğim Gelde Kendin Söyle 
Ah Kaçıncı Darbe Bu, Ah Bu Kaçıncı Perde
  Emre Aydın 
Anlamıyor Yüreğim Gel Kendin Söyle
  Nilüfer & Emre Aydın 
Ağlama Yüreğim Yar Gelmez Gelsede Artık Fark Etmez 
Ha Döndü Dönecek Gülümsüyor Kış Ortasında Bahar Gelmez
  Nilüfer 
Ah Kaçıncı Darbe Bu, Ah Bu Kaçıncı Darbe
  Nilüfer & Emre Aydın
Anlamıyor Yüreğim Gel Kendin Söyle

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ваш комментарий будет добавлен после модерации